پدرانه

ساخت وبلاگ

حفاظ آهني ديوار

حفاظ آهني ديوار چيست؟
زماني که مي گوييم حفاظ آهني در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند.

به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما  و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ آهني نسبت مي دهند.

شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد.

در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا کنيم. 

 

درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد.

در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است.

به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که با  چهار چوب که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است.

اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ آهني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود.

البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ آهني از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد.

علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد.

پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني ديوار

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند.

اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند.

حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

حفاظ آهني بوته اي ديوار

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است.

شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

حفاظ نيزار ديوار

يکي ديگر از انواع حفاظ آهني، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست.

نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

حفاظ ليليوم ديوار

انواع بسيار ديگري از حفاظ آهني نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است.

در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست.

از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد.

اين نوع حفاظ آهني معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

مزيت استفاده از حفاظ آهني ديوار

حفاظ آهني اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد.

اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد.

استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.
اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد.

با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک حفاظ آهني نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

براي اطلاع بيشتر از انواع  حفاظ آکاردئوني  با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

09123649705

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,آهنی,دیوار, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 13:04

نکات مهم براي انتخاب ترانسميتر فشار مناسب

xr14_q3.jpg

در انتخاب يک ترانسميتر فشار بايد به نکاتي توجه کرد که اين نکات در طول عمر تجهيز بسيار حائز اهميت است ،ما اينجا به چند نکته خيلي مهم اشاره مي کنيم.

*سيگنال خروجي ترانسميتر توجه به نوع سيگنال خروجي

*پوشش ترانسميتر فشار بايد به گونه ايي انتخاب شود که در ان هم ناحيه بندي هاي الکتريکي و هم نيازمندي هاي مربوط به مسايل خوردگي در نظر گرفته شود. محافظت در برابر خوردگي بايد براي جلوگيري از نفوذ مايعات خورنده به بيرون پوشش و همچنين به المانهاي حسگر در نظر گرفته شود. جلوگيري از خوردگي با انتخاب مواد مقاوم در برابر خوردگي ، پوشاندن تجهيزات در معرض خوردگي يا استفاده از بسته هاي شيميايي انجام ميشود.

*اگر محل نصب تجهيزات در محلي است که احتمال حضور بخارهاي قابل انفجار وجود دارد، بايد ترانسديوسر، ترانسميتر و منبع تغذيه انها براي چنين محيط هايي مناسب باشند. اين موضوع معمولا با قراردادن تجهيزات در داخل پوششي پاکسازي شده يا مقاوم در برابر انفجار يا استفاده از طراحي هاي ذاتا ايمن مهيا ميشود.

*شايد مهم ترين موضوع در انتخاب يک ترانسميتر فشار، محدوده کاري است. دو مسئله متناقص را بايد در نظر داشت يکي دقت تجهيز و ديگري ميزان تحمل ان در برابر فشارهاي خارج از محدوده. براي داشتن دقت بهتر محدوده کاري ترانسميتر بايد پايين باشد، تا خطا که معمولا درصدي از محدوده کاري است حداقل شود.  از طرف ديگر بايد صدمات ناشي از فشارهاي اضافي ايجاد شده در نتيجه خطاهاي کاري طراحي غلط يا اشتباه کردن در ايزوله کردن تجهيز در مرحله تست فشار و راه اندازي را در نظر داشت. بنابراين علاوه بر مشخص کردن محدوده کاري تعيين ميزان تحمل ترانسديوسر در برابر فشارهاي اضافي نيز مهم است.

اغلب تجهيزات فشار داراي قابليت تحمل فشار اضافي، در حد50%تا200% محدوده کاري هستند0

اگر نياز بيشتري به محافظت در برابر فشارهاي اضافي، که عامل ايجاد انها موقتي است حس شود ميتوان از اسنابرها استفاده کرد. اين تجهيزات ضربه هاي فشار را حذف ميکنند ولي باعث دقت اندازه گيري ميشود. اگر فشار اضافي ايجاد شده در مدت زماني بيشتري وجود داشته باشد با نصب يک شير اطمينان ميتوان از سنسور محافظت کرد ولي اين کار باعث ميشود زمانيکه شير باز ميشود اندازه گيري وجود نداشته باشد.

*اگر ترانسميتر در دماهاي محيطي بالا کار ميکنند  پوشش ان ميتواند به صورت الکتريکي  يا به وسيله اب خنک شود يا ميتوان ان را در محيط قابل تهويه قرار د اد. زمانيکه دماي کاري در حده انجماد سيال پايين مي ايد بايد از گرمايش مقاومتي يا رديابي بخار همراه با عايق سلزي حرارتي استفاده شود. در صورتيکه دماي فرايند بالا باشد ميتوان از روش هاي مختلف جداسازي تجهيز اندازه گيري فشار از فرايند استفاده کرد. اين موارد شامل سيفونها، بسته هاي شيميايي به وسيله لوله کشي براي نصب تجهيز در مکان دورتر و پاکسلزي شده ميباشد.

بدون استثنا، تمام سنسورهاي فشار نياز به نگهداري و کالبيره مجدد دوره ايي و زمان بندي شده دارند. لازم است ترانسديوسر به طور دوره ايي از مسير فرايند خارج شوند. بديهي است براي انجام چنين کاري بايد مطمئن بود که اين عمل باعث توقف اجراي فرايند و صدمه نميشود. از انجا که سيال فرايند ممکن است سمي خورنده با براي سلامتي افراد خطرناک باشد لازم است در برابر رها شدن چنين سيالهايي از خطوط مراقبت لازم لحاظ شود.

 

ملاحظات نسبي:

در صورت امکان تجهيزات اندازه گيري فشار بايد در معرض ديد باشد و در ارتفاعي نصب شوند که با چشم به راحتي ديده شود.

 

در يرخي از کاربردها لازم است از تماس سيال فرايند با المان اندازه گيري جلوگيري شود و بين فرايند و تجهيزات اندازه گيري واسط قرار داده شود. فرايند ممکن است مضر، سمي، خورنده، ساينده باشد يا تمايل به محدود کردن مسير يخ زدن يا از هم پاشيدگي دماهاي محيطي داشته باشد يا گرم تر يا سردتر از دماي کاري سنسور باشد. دليل ديگر براي قرار دادن واسط بين فرايند و تجهيزات اندازه گيري فشار فيلتر ذرات جامد که باعث گرفتگي ميشوند مي باشد. براي حذف ذرها يا لرزش هايي که باعث صدمه به المان اندازه گيري ميشود نيز از واسط استفاده مي شوند.

 

از بهترين توليد کنندگان ترانسميتر فشار مي توان به شر کتهاي اندرس هاوزر،روزمونت،ويکا،يوکوگاوا،هانيول،فاکسبرو  را مي توان نام برد.

منبع: https://eshopsanat.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1/

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,برای,انتخاب,ترانسمیتر,فشار,مناسب, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 21:49

مواجه شدن با يک خانه به هم ريخته بعد از يک روز کاري اتفاق ناخوشايندي است. حتما در مورد ترفندهاي نظافت منزل زياد مطالعه کرده‌ايد يا شنيده‌ايد. مثلا چگونه خانه‌اي هميشه تميز داشته باشيم؟ يا چگونه در 10 دقيقه خانه را تميز کنيم؟ تمام اين راهکارها و ترفندها زماني کارساز هستند که وقت کافي براي آن‌ها داشته باشيم.

همه ما بر روي تميزي منزل و محل کار حساس هستيم. اگر تجربه استفاده از خدمات آنلاين، مانند نظافت منزل را داشته باشيد، مي‌دانيد پيدا کردن نظافتچي منزل يا يک شرکت نظافت منزل که بتواند خواسته‌هاي شما را از نظافت به خوبي برآورد کند، بسيار سخت است. پس چه راهي براي تشخيص کيفيت خدمات حوزه نظافت وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا به اين موضوع مهم بپردازيم.

 

4r3_e4.jpg

 

خدمات محبوب نظافت در دستان شماست!

تکنولوژي زندگي را تغيير داده و راه‌هاي ارتباطي ما را گسترده‌تر کرده است. در گذشته بايد ساعت‌ها زمان صرف مي‌کرديم تا شماره يک شرکت نظافتي را پيدا کنيم و درخواست خود را طريق تماس تلفني به آن شرکت اعلام کنيم. اما اين روزها شيوه‌هاي متفاوت و راحتي وجود دارد. مثلا براي پيدا کردن نظافتچي منزل، عده‌اي سريعاً اقدام به جستجوي نظافت منزل در گوگل مي‌کنند؛ يا اين‌که با نصب اپليکيشن نظافت منزل، يک نظافتچي منزل درخواست مي‌کنند. اگر شما به وب سايت يا اپليکيشن خدمت از ما مراجعه کنيد، تمامي خدمات محبوب نظافت را مشاهده مي‌کنيد.

هر يک از ارائه دهندگان، خدمت رساني خود را محدود به يک شهر يا تنها چند شهر در ايران کرده‌اند. به گزارش ايسنا، اپليکيشن و وب سايت خدمت از ما که اين روزها در حال گسترش خدمات نظافت است، خود را محدود به شهر تهران يا تنها چند شهر بزرگ نکرده است. شما مي‌توانيد علاوه بر شهرهايي که خدمات نظافت منزل در آن‌ها ارائه مي‌شود، پروفايل متخصصان آن شهر را نيز در وب سايت و اپليکيشن خدمت از ما مشاهده کنيد.

 

 

 

خدمات محبوب در نظافت کدامند؟

براي آنکه يک ساختمان تميز به نظر برسد، بايد قسمت‌هاي مختلف آن تميز شود. اين تفکر اشتباه است که تنها به نظافت منزل و نظافت شرکت خود اهميت دهيم. نماي ساختمان، کف ساختمان و مشاعات از جمله قسمت‌هايي هستند که اگر تميز شوند حسابي به چشم مي‌آيند. اگر در ساختمان يا آپارتمان زندگي مي‌کنيد، بهتر است هر يک يا دو سال براي کفسابي و نماشويي اقدام کنيد.

خدماتي را که در حوزه نظافت بسيار موردتوجه هستند، در زير مشاهده مي‌کنيد:

  • نظافت منزل
  • نظافت شرکت و محل کار
  • خدمات نماشويي و کفسابي
  • نظافت راه پله مشاعات (پارکينگ، آسانسور)

 

کيفيت ارائه خدمات نظافت منزل

چنانچه با يک شرکت نظافتي تماس بگيريد يا در يک وب سايت سفارشي را ثبت کنيد، نمي‌دانيد شخصي که به منزل شما مي‌آيد تا چه اندازه به کار خود تسلط دارد. خدمت از ما با تجربه‌اي که سال‌ها در زمينه ارائه خدمات نظافتي دارد، به خوبي نياز مشتريان را شناسايي کرده است.

کيفيت ارائه خدمات و نحوه پشتيباني از آن، دو فاکتور بسيار مهم است که براي عموم مردم حائز اهميت است. همان‌طور که گفتيم خدمت از ما براي افرادي که به کيفيت اهميت مي‌دهند، چاره‌اي انديشيده است. اگر براي نظافت منزل سفارش خود را از طريق وب سايت يا اپليکيشن ثبت کنيد، پس از چند دقيقه، چندين شرکت خدماتي نظافتي به شما پيشنهاد قيمت مي‌دهند. با بررسي پروفايل متخصصان و نظرات ديگر مشتريان، به دلخواه خودتان بهترين متخصص را انتخاب کنيد.

 

 

پشتيباني، از لحظه ثبت سفارش تا انتهاي کار

با وجود پشتيباني ديگر نگران اين نيستيد که درخواست شما پيگيري مي‌شود يا خير. هرگونه سوال يا نارضايتي در خصوص عملکرد متخصص داشتيد، مي‌توانيد آن را با نيروهاي پشتيباني خدمت از ما در ميان بگذاريد. مثلا اگر نظافتچي نتوانست رضايت شما را برآورد کند، مي‌توانيد در همان يک ساعت اول اعزام نظافتچي، اقدام به تعويض نيروي نظافتي کنيد.

 

خدمت از ما

نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکينگ، نظافت شرکت و محل کار، نماشويي و کفسابي را به دست متخصصان بسپاريد.

در بازار خدمات آنلاين خدمت از ما مي‌توانيد به رايگان از چند متخصص خدمات محبوب نظافت در شهر خودتان، قيمت بگيريد. همچنين با مشاهده پروفايل متخصصان، تخصص آن‌ها و نظرات مشتريان قبلي، از کيفيت دريافت خدمات اطمينان حاصل کنيد.

https://bit.ly/2REdDaI

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : بازار,خدمات,آنلاین,خدمت,از,ما, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 18:49

کتاب سرزمين زاغ

اثر کيت کانستيبل

درباره‌ي کيت کانستيبل

کيت کانستيبل در شهر ملبورن استراليا متولد شد. شش‌ساله که بود به همراه خانواده به گينه سفر کرد؛ پدرش در آنجا به شغل خلباني مشغول بود. کانستيبل مدرکش را درزمينه‌ي هنر و حقوق از دانشگاه ملبورن دريافت کرد و در کمپاني موسيقي وارنر استخدام شد. در همين سال‌ها بود که قلم‌به‌دست گرفت. پيش از آنکه به‌طور رسمي لقب نويسنده را از آن خود کند چند داستان کوتاه نوشته بود و پس از اولين تلاشش براي نوشتن رمان با شريک زندگي‌اش آشنا شد. خانم کانستيبل حالا داراي يک فرزند دختر است.

نخستين رمان رسمي کانستيبل کتاب خواننده تمام آهنگ‌ها است که بخشي از يک سه‌گانه بود. اين کتاب در سال ???? و تنها چند هفته بعد از تولد دختر او روانه‌ي بازار شد. آغاز و پايان همواره يک‌چيز است؛ همين حالا. بازي، داستان، معما، قايم باشک. کلاغ‌ها با آنجا آشنايند و آنجا هم با کلاغ‌ها آشناست؛ و کلاغ‌ها براي تو مأموريت دارند.

سيدي وقتي به همراه مادر به شهر کوچک بورت نقل‌مکان کردند چندان از اين بابت هيجان‌زده نبود؛ اما زياد نگذشت که با شهر، گذشته‌اش و دو پسر با نام‌هاي لِيچي و والتر و از همه جالب‌تر با کلاغ‌هاي هميشه در صحنه‌ي آنجا ارتباط برقرار کرد. سيدي در زمان به عقب مي‌لغزد و جرائمي را مي‌بيند که او را به اعماق ماجرايي رازآلود مي‌کشاند. آيا سيدي، ليچي و والتر مي‌توانند اشتباهات گذشته را جبران کنند؟ يا تنها محکوم مي‌شوند به تکرار آن‌ها؟ رمان سرزمين زاغ کتابي است با داستاني فانتزي در پس‌زمينه‌ي اساطيري.

داستان ماجراي سه نسل را با يکديگر ترکيب مي‌کند و به موضوعات بومي و غيربومي مي‌پردازد. مادر سيدي که تصميم مي‌گيرد به شهر کوچک بورت نقل‌مکان کند و يدي را با خود همراه مي‌کند، اين تصميم در ابتدا چندان به مذاق سيدي خوش نمي‌آيد. بورت شهر ساکت، منزوي و خالي است و سيدي انگار نمي‌تواند به همکلاسي‌هاي جديد خو بگيرد. بااين‌حال چندان طولي نمي‌کشد که سيدي تحت تأثير مناظر خشک و حضور دائمي کلاغ‌ها در شهر قرار مي‌گيرد؛ در گشت‌وگذار اطراف درياچه‌ي اينورگاري که کمتر کسي به آن توجه مي‌کند، سيدي حلقه‌اي پيدا مي‌کند که رويش نه سنگ جاي گرفته که البته به‌مرورزمان لجن رويشان را پوشانده است. سيدي بنا مي‌کند به پاک کردن سنگ‌ها از گل‌ولاي و لجن که کلاغي با او شروع به صحبت مي‌کند؛ مشخص مي‌شود که کلاغ همان «وا» توتم و روحاني صاحبان قديمي منطقه است و به سيدي مي‌گويد که داستاني براي گفتن دارد و در گذشته اشتباهاتي رخ‌داده که بايستي جبران شوند و براي سيدي مأموريتي دارد.

سيدي با ليچي مارتلوک رابطه‌ي دوستانه با بالا و پايين‌هاي فراوان دارد؛ پدر ليچي سال‌ها پيش به مادر سيدي علاقه‌مند بوده و درياچه‌ي اينورگاري نيز متعلق به اوست؛ درياچه‌اي که سيدي حلقه و سنگ‌هايش را آنجا يافت. هم‌زمان با اين ماجرا مادر سيدي مرد ديگري به نام کوري ديويد را ملاقات مي‌کند که سال‌ها پيش با او در ارتباط بود اما به دلايل نژادپرستانه‌ي خاص دوران جواني‌شان، رابطه‌شان به‌جايي نينجاميده بود و مادر سيدي، حالا که هردو انسان‌هايي بالغ هستند، اميدوار است بتواند رابطه‌شان را به‌جايي برساند. خواهرزاده‌ي ديويد، والتر، نوجوان دردسرسازي است که فرستاده‌شده تا همراه ديويد زندگي کند. سيدي ماجراي حلقه و سنگ‌ها را با ليچي در ميان مي‌گذارد بي‌آنکه بداند اين کار چه عواقبي به دنبال خواهد داشت. به‌اين‌ترتيب ماجراجويي سيدي براي رمزگشايي گذشته‌ي پر از اشتباه شهر آغاز مي‌شود.

کانستيبل با استفاده از شيوه‌ي سفر در زمان، در قسمتي که سيدي خود را در جمع خانواده‌اش در دهه‌ي ?? مي‌يابد، جذابيت خاصي به داستان مي‌بخشد. تمام داستان‌هاي فانتزي بايد حدومرزهايي داشته باشند تا به داستان تنش ببخشند و بايد گفت اين حدومرزها در اثر کانستيبل به‌خوبي عمل مي‌کنند. «وا» ساليان سال عمر دارد و مي‌تواند ببيند که درگذشته چه اتفاقات وحشتناکي رخ‌داده اما از تمام ماجرا چيزي نمي‌داند. پس سيدي را در زمان به عقب مي‌فرستد تا از بقيه قسمت‌هاي داستان هم مطلع شود. حال سيدي بايد تصميم بگيرد و تصميم او مي‌تواند تاريخ را به‌کلي دگرگون کند.

کانستيبل گريز کوچکي هم به موضوعاتي چون نژادپرستي ميزند اما لحن کتاب حتي اندکي شکل موعظه به خود نمي‌گيرد. شخصيت‌هاي کتاب بسيار جذاب و گيرا هستند و روابط ميانشان به‌اندازه‌ي کافي واقعي جلوه مي‌کند. بسياري بر اين باورند که اين کتاب يکي از مهم‌ترين آثار ادبيات استراليا است. معلم‌هايي که مي‌خواهند در کلاس درس يک حلقه‌ي کتاب‌خواني راه بيندازند بايد اين کتاب را هم در نظر بگيرند.

اين کتاب توسط انتشارات هوپا و با ترجمه‌ي ساجده تقي‌زاده منتشر شده است که مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت کاواک خريداري نماييد.

لينک خريد کتاب : https://www.cavack.com/Item/31322

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : کتاب,سرزمین,زاغ, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 12:33

ماليات بر ارث

ماليات بر ارث چيست؟

ماليات بر ارث ، مالياتي است که به ماترک متوفي تعلق مي‌گيرد. وراث براي تقسيم ماترک و انتقال اموال، نياز به گواهي واريز ماليات بر ارث دارند و اين گواهي پس از تشکيل پرونده، ارايه اظهارنامه و پرداخت ماليات، توسط اداره امور مالياتي محل سکونت متوفي صادر مي‌شود.

هرگاه در نتيجه فوت شخصي، مالي از متوفي به ورثه برسد، ورّاث يا نماينده قانوني آنها موظفند ظرف مدت 6 ماه از تاريخ فوت متوفي، به سازمان امور مالياتي محل سكونت مرحوم يا مرحومه مراجعه و با ارائه اسناد مربوطه، صورت اموال و بدهي هاي وي را در اظهارنامه مخصوص ماليات بر ارث گزارش نمايند.

وراث بايد بايد نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نموده و پس از آن به دريافت مفاصاحساب ماليات بر ارث مبادرت ورزند.

اموال مشمول ماليات بر ارث

اموال مشمول ماليات بر ارث ، عبارت است از کليه ماترک واقع در ايران يا خارج از ايران اعم از منقول و غيرمنقول و مطالبات قابل وصول و حقوق مالي پس از کسر هزينه کفن و دفن در حدود عرف و عادت و واجبات مالي و عبادي در حدود قواعد شرعي و ديون محقق متوفي

u65k_a3.jpg

اموال معاف از ماليات بر ارث

معافيت هاي ماليات بر ارث عبارت اند از :

وجوه بازنشستگي، وظيفه و پس‌انداز خدمت و مزاياي پايان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخريد خدمت، مرخصي استحقاقي استفاده‌نشده، بيمه‌هاي اجتماعي و نيز وجوه پرداختي توسط موسسات بيمه يا بيمه‌گزار يا کارفرما از قبيل: انواع بيمه‌هاي عمر و زندگي، خسارت فوت و همچنين ديه و مانند آن‌ها حسب مورد که يکجا يا به طور مستمر به ورثه متوفي پرداخت مي‌شود، معاف از ماليات بر ارث است.

همچنين اموالي که براي وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتي و دستگاه‌هايي که بودجه آن‌ها به وسيله دولت تأمين مي‌شود، شهرداري‌ها و بنياد‌ها و نهاد‌هاي انقلاب اسلامي داراي مجوز معافيت از طرف حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، مورد وقف يا نذر يا حبس واقع شود، به شرط تأييد سازمان‌ها و مؤسسه‌هاي مذکور، از ماليات بر ارث معاف خواهند بود.

از جمله اموال ديگري که از ماليات بر ارث معاف خواهند بود، اثاث ‌البيت محل سکونت متوفي و نيز اموال شهداي انقلاب اسلامي نسبت به وراث طبقات اول و دوم است. البته تشخيص اين موضوع که چه کسي شهيد است، با بنياد شهيد خواهد بود.

به وکيل مالياتي يا مشاور مالياتي نياز داريد؟

در صورت وجود هرگونه سوال در زمينه هاي مالياتي مي توانيد با مشاوران مالياتي فراز تماس بگيريد و مشاوره مالياتي رايگان بگيريد!

همچنين مي توانيد به نشاني اينترنتي www.faraztax.com مراجعه نماييد.

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : اموال,مشمول,مالیات,بر,ارث, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 19:58

خانه داري به معناي مديريت کارهاي خانه است، که در اداره يک خانواده انجام مي شود. مانند نظافت منزل، پخت و پز، نگهداري خانه، خريد، لباسشويي و پرداخت قبض. اين کارها ممکن است توسط اعضاي خانواده يا افراد ديگري مانند: کارگر نظافت منزل، نظافتچي آقا، نظافت منزل توسط خانم جوان انجام گيرد.

افرادي که شما به عنوان کارگر نظافت منزل از طريق شرکت نظافت منزل استخدام نموده ايد؛ بايد آموزش ديده باشند. مجموعه "کاراباما" يکي از بهترين مجموعه هاي خدمات آنلاين مي باشد. که به شما بهترين شرکت نظافت منزل در شهرتان را معرفي مي کند. يکي از خدماتي که در مجموعه "کاراباما" ارائه مي شود؛ نظافت ساختمان و نظافت منزل است. کارگر نظافت منزل شخصي است که براي مديريت کارهاي خانه و به دستور صاحب خانه استخدام مي شود. وظيفه کارگر نظافت منزل انجام امور به دستور صاحبخانه است.

 

آيا نظافت منزل توسط خانم جوان ارائه مي شود؟

آيا مي خواهيد نظافت منزل توسط خانم جوان انجام شود؟ "کاراباما" يک مجموعه از شرکت هاي نظافت منزل حرفه اي را در اختيار خود دارد که در آن افراد به دنبال نظافت در منطقه شما هستند. بسياري از افراد فکر مي کنند نظافت منزل توسط افراد ميانسال ارائه مي شود. اما بد نيست بدانيد که نظافت منزل توسط خانم جوان بسيار بيشتر از ساير نظافتچي ها درخواست مي شود.

 

02yk_t1.jpg

 

نظافت منزل توسط خانم جوان حرفه اي نه تنها به شما وقت آزاد بيشتري ارائه مي دهد بلکه باعث کاهش استرس و بهبود سلامتي شما نيز خواهد شد! شايد تصور کنيد که نظافت منزل توسط خانم جوان يک کار لوکس و براي افراد ثروتمند است. اما بهتر است دوباره فکر کنيد. وقت شما و سلامتي شما بسيار با ارزش تر از هزينه استخدام يک نظافتچي خانم جوان است. بنابراين چه شما نظافت منزل خود را توسط خانم جوان و يا نظافتچي آقا انجام دهيد. در زمان، سرمايه و سلامتي خود بهينه ترين تصميم را گرفته ايد.

 

کدام شرکت نظافت منزل بهتر است؟

ما با صدها شرکت نظافت منزل همکاري مي کنيم، تا خدمات برتر ارائه دهيم. کارگران نظافت منزل در مجموعه ما در انواع پروژه ها مانند شستن فرش، شستن کاشي، حمام، آشپزخانه، نظافت ساختمان، نظافت راه پله، نظافت منزل و ديگر خدمات مربوط به نظافت، نوسازي و بهسازي خانه تخصص دارند. در بسياري از موارد، ما چندين شرکت نظافت منزل به شما معرفي مي کنيم. ما با پيدا کردن حرفه اي ترين و بهترين شرکتهاي نظافت منزل به شما در انتخاب بهتر شرکت نظافت منزل ياري مي کنيم. بنابراين شما مي توانيد از بين شرکت نظافت منزل حاضر در "کاراباما" بهترين گزينه خود را انتخاب نماييد.

 

در چه زماني نظافتچي آقا پيشنهاد مي شود

در برخي موارد که نياز به کارگر نظافت منزل توسط شما ثبت مي شود. در واقع شما براي کارهايي نياز به کارگر نظافت منزل داريد که به قدرت بدني بالا نياز است. در چنين شرايطي پيشنهاد ما به شما نظافتچي آقا است. نظافتچي آقا در مواردي همانند: شستن پنجره، شستن فرش، شستن ديوارها و يا جابجايي وسايل سنگين بسيار مناسب است. بنابراين در برخي موارد که نياز که نظافتچي براي کارهاي سخت داريد از نظافتچي آقا بهره ببريد. نظافتچي آقا در مواردي که کار شما سخت و طاقت فرساست بسيار مناسب است.

 

 

نظافت ساختمان

نظافت ساختمان نقش زيادي در آسايش شما دارد. اما بسياري از صاحب خانه ها به دليل شيوه زندگي شلوغ و پر دغدغه خود زمان انجام نظافت ساختمان را ندارند. در "کاراباما" ما مي دانيم که يک ساختمان تميز ساختماني شاد است، به همين دليل ما مفتخريم که خدمات نظافت ساختمان را ارائه مي دهيم.

ما مي دانيم که هر ساختمان ترجيحات خاص خود را براي نظافت ساختمان دارد، بنابراين ما تمام درخواست هاي نظافت ساختمان شما را در بررسي مي کنيم و چند نمونه از بهترين شرکت هاي نظافت ساختمان را به شما معرفي مي کنيم. شما به سادگي مي توانيد درخواست نظافت ساختمان خود را از طريق سايت و يا اپليکيشن "کاراباما" ثبت نماييد.

 

کاراباما ارائه دهنده خدمات کارگر نظافت منزل

"کاراباما" در کمترين زمان ممکن چندين کارگر نظافت منزل که در نوع درخواست شما تخصص دارند را به شما معرفي مي کند. به اين معني که شما مي توانيد شرکت نظافت منزل ارائه شده توسط اپليکيشن را با هم مقايسه و برآورد نماييد. بعد از مقايسه انتخاب مي کنيد که کدام نظافتچي براي شما مناسب تر است. "کاراباما" شما را به نظافتچي واجد شرايط شما متصل مي کند. اما در صورتي که از خدمات ارائه شده توسط شرکت نظافت منزل به طور کامل رضايتمند نيستيد نيازي نيست با نظافتچي مربوطه کار را ادامه دهيد. در يک ساعت اول کار مي توانيد انتخاب کنيد که نظافتچي کار شما را به خوبي انجام مي دهد يا خير! ما هميشه سعي در بهتر شدن و ارائه بهتر و بهينه تر خدمات به شما همشهريان عزيز را داريم.

 

منبع:

https://cs.byu.edu/job-posting/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : آیا,نظافت,منزل,توسط,خانم,جوان,ارائه,می,شود؟, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 209 تاريخ : جمعه 22 آذر 1398 ساعت: 22:51

فروشگاه درگاه نمايندگي و عامل فروش انواع قرنيز در شيراز

قرنيز چيست ؟ Coice

در واقع قرنيز يک نوع مصالح ساختماني است که در محل تلاقي و فاصله ما بين ديوار و کف کار مي شود . کاربرد قرنيز هم براي زيبايي و جدا کردن بصري رنگ ديوار و اتاق استفاده مي شود و هم در مواردي براي پوشاندن سيم برق و يا داکت سيم هاي تلفن و غيره . اما مهمترين مورد کاربرد قرنيز براي محافظت پاي ديوار از نفوذ رطوبت به قسمت نازک کاري و نيز محافظت در برابر ضربه هاي ناشي از جابجا کردن وسايل و اسباب و اثاثيه است.

niyz_w1.jpg

قرنيز در انواع و اقسام و رنگ هاي مختلف وجود دارد و بنابر سليقه مشتري و نيز باتوجه به ديگر مصالح و متريال مورد استفاده در اتاق يا سالن و جاهاي ديگر ساختمان ، مي توان از انواع سنگي ، چوبي ، MDF (ام دي اف )  يا PVC ( پي وي سي ) استفاده کرد.

 

قرنيز ام دي اف

قرنيز ام دي اف يکي از زيباترين و در عين حال با دوام ترين انواع قرنيز ها مي باشد. قرنيز ام دي اف مي تواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف توليد شده و قابليت نصب بر روي انواع کف پارکت ، سراميک و سنگ را دارد.

 

قرنيز MDF از ارتفاع ? سانتيمتر تا ?? سانتيمتر موجود است و ضخامت آنها ? و ?? ميليمتر مي باشد. يکي از مهمترين مزيت هاي قرنيز ام دي اف نسبت به ديگر انواع ، اين است که قرنيز ام دي اف داراي طرح چوب مي باشد و دقيقا مانند چوب کليه رگه ها  و رنگ هاي طبيعي چوب در ان قابل مشاهده است که نماي بسيار زيبا و طبيعي به منزل و ساختمان مي دهد.

 

قرنيز در شيراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع قرنيز ام دي اف در شيراز مي باشد که توانسته با بزرگترين توليدکنندگان قرنيز MDF  همکاري نمايد.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : انواع,قرنیز,در,شیراز, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 481 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 21:12

رسيدن به صفحه اول نتايج گوگل با 4 قدم در 2019

فرقي نمي کند هدف شما از ايجاد وبسايت چيست يا ورودي خود را چگونه وارد سايت مي کنيد، اما بايد در نظر داشته باشيد رسيدن به صفحه اول گوگل بايد اصلي ترين هدف شما براي سايت خودتان باشد. چرا که گوگل با هدايت 70 درصد از ورودي وبسايت ها نقش مهمي در رسيدن به موفقيت آنلاين دارد. در اين مقاله چند فاکتور اصلي براي رسيدن به صفحه اول گوگل را بررسي مي کنيم.

5cmt_q4.jpg

75 درصد از کاربران تنها نتايج صفحه اول جستجو را نگاه مي کنند و اصلا سري به صفحه دوم نمي زنند. بهمين دليل حضور در صفحه دو و بالاتر نتايج نمي تواند کمک زيادي به ديده شدن سايت شما کند.

طراحي سايت استاندارد

پيش از هر چيز شما بايد سايتي استاندارد با رعايت تمام اصول سئو داشته باشيد. حتما براي طراحي سايت، اصول سئو تکنيکال را رعايت کنيد، نام دامنه خود را کوتاه و طوري انتخاب کنيد که در ذهن مخاطبان باقي بماند. از اعداد در نام دامنه استفاده نکنيد، طول Url ها را کوتاه نگه داريد و انگليسي بنويسيد. اما اگر با جستجوي عبارت چگونه به نتايج صفحه اول گوگل برسيم، به اين صفحه هدايت شده ايد، احتمالا کار طراحي سايت شما به پايان رسيده و قصد داريد فرآيند سئو را شروع کنيد. اما برخي ايرادات سئو تکنيکال و افزايش تجربه کاربري يا UX هم چنان با چند تغيير قابل رفع هستند. پس حتما به مقاله لينک شده مراجعه کنيد و مطمئن شويد کاربر پس از ورود به سايت شما، در آن باقي خواهند ماند و رضايت خواهد داشت. سپس به رسيدن به نتايج صفحه اول گوگل فکر کنيد.

 

قدم اول : توليد محتواي با ارزش

1. محتواي ارزشمند توليد کنيد

بهترين کار براي افزايش رتبه در نتايج جستجوي گوگل، اين است که با توليد محتواي با ارزش بر پايه اصول سئو ، به اصلاح "بازاريابي محتوا" يا "content marketing" کنيد.

فرض کنيد کسب و کار شما مربوط به پرندگان خانگي باشد و شخصي در گوگل جستجو کند "قفس مرغ عشق چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟" و مقاله يا محتواي سايت شما در لينک يک جستجو در مقابل جستجوگر ظاهر شده و شخص وارد سايت شود. از اين لحظه محتواي شما مانند فروشنده اي حرفه اي، بايد کاربر را به پاسخ سوالش برساند و در انتها محصول خود را که تمام اين ويژگي ها را دارد به وي ارائه کند. احتمال خريد کاربر و نرخ تبديل مشتري قطعا رشد خواهد کرد.

براي اين منظور يک کارشناس توليد محتواي با تجربه استخدام کنيد و وي را در جريان طرح و برنامه بازاريابي محتواي خود بگذاريد. در غير اين صورت مي توانيد سفارش توليد محتواي خود را به کارشناسان و نويسندگان مجرب راش وب بسپاريد تا مقاله اي کامل و بهينه با هدف افزايش فروش در اختيار شما قرار دهند.

حتما متن ها و محتواهايي که بر روي سايت منتشر مي کنيد را از نظر کيفي، جذابيت و حتي املا صحيح کلمات چک کنيد. گوگل محتواي با کيفيت را دوست دارد.

محتواي شما بايد پاسخي جامع، کامل و موثق به کاربران ارائه دهد و آنها را به مطالعه آن تشويق کند. لينک سازي داخلي مناسب نيز مي تواند، کاربر را به مطالعه بيشتر ترغيب کند.

 

2. محتواي سايت شما بايد اختصاصي باشد.

محتواي تکراري، مانند آفتي به جان صفحات شما مي افتد و رتبه هاي شما را يکي پس از ديگري پايين مي اندازد. Duplicate content يا محتواي تکراري ، مي تواند از صفحه ديگري از سايت خودتان کپي شده باشد يا از هر کجاي ديگر در فضاي وب. گوگل کاملا بر روي اين مساله حساس است و صفحات سايت هاي خاطي را از نتايج جستجو پاک مي کند. پس سعي کنيد حتي يک پاراگراف هم محتواي تکراري نداشته باشد. پس حتما محتواي خود را اختصاصي و با کيفيت نشر دهيد و نگران دزديده شدن آن توسط ديگران نباشيد، به محض اينکه شما مطلبي را منتشر مي کنيد و توسط google search console تقاضاي ايندکس شدن مي دهيد گوگل به خاطر مي سپارد که نويسنده آن کيست. حتي کپي شدن مطلب شما در سايت هاي ديگر ممکن است براي مدتي گوگل را به اشتباه بندازد و سايت کپي کننده جايگاه بهتري بدست بياورد اما به محض چک شدن دوباره اين موضوع به امتيازي براي شما تبديل مي شود.

کپي شدن مطلب شما توسط سايت هاي ديگر، کيفيت مقاله تان را نشان مي دهد و همين امر مي تواند به رسيدن مقاله شما به نتايج برتر گوگل کمک کند. عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد!

 

3. از عکس و فيلم در محتواي خود استفاده کنيد.

گوگل علاوه بر محتواي با کيفيت از وجود داشتن ويدئو و تصاوير اختصاصي در صفحات شما استقبال مي کند. شما مي توانيد براي صفحات خود عکاسي کنيد يا تصاويري توليد کنيد، که در حاليکه هماهنگ با محتواي شما هستند، نبايد کپي شده از سايت هاي ديگر باشند.

داشتن يک ويدئوي جذاب مي تواند زمان حضور کاربر در صفحه را بالا ببرد و گوگل نيز متوجه اين موضوع مي شود. براي تصاوير خود نيز فراموش نکنيد توضيحات image alt بنويسيد. اين توضيحات را طوري بنويسيد که انگار براي يک شخص نابينا مي خواهيد تصوير را توصيف کنيد. حتما از کلمه کليدي خود در توضيحات تصاوير استفاده کنيد.

 

4. کلمات کليدي را به کار ببريد.

از سرچ کنسول سايت خود، کلمات کليدي که در آن ها ديده شده ايد و جايگاه مناسبي داريد را استخراج کنيد و مطالب جديدي حول اين کلمات توليد کنيد. مي توانيد اين کلمات را در مقالات جديد به صفحه هدف خود لينک کنيد تا گوگل متوجه شود که با چه عبارتي مي خواهيد صفحه هدفتان در نتايج ديده شود.

به سراغ عبارات بسيار کوتاه نرويد، چرا که رقابت بسيار سخت است و به دنبال عبارات بسيار بلند نيز نرويد، به اين دليل که حجم جستجوي پاييني دارند.

الگوريتم رنک برين، به طور مفهومي محتواي شما را بررسي مي کند و براي انتخاب کلمه کليدي در حضور رنک برين به مقاله لينک شده مراجعه کنيد. در اين مقاله، توضيحات کاملي از نحوه هدف گذاري صحيح براي کلمات کليدي براي شما آورده ايم.

هرگز صفحاتتان را مملو از تکرار کلمات کليدي نکنيد، اين کار کمکي به رسيدن به صفحه اول نتايج گوگل نخواهد کرد.

 

قدم دوم : اصول سئو تکنيکال در بدنه سايت

1. نامي مناسب براي دامنه خود انتخاب کنيد.

پيش از هر چيز نامي مناسب براي دامنه خود انتخاب کنيد و سعي کنيد نام برند شما نه خيلي طولاني باشد که مخاطبان نتوانند آن را به خاطر بسپارند نه نحوه نوشتن آن سخت باشد. از دامنه هاي شناخته شده مثل .com يا .ir استفاده کنيد. اگر کسب و کار شما به صورت محلي است و تنها در کشور خود فعاليت مي کنيد استفاده از پسوند کشورتان، براي ايران .ir کمک بزرگي به ظاهر شدن سايت شما در نتايج جستجوي مردم همان کشور مي کند. سعي کنيد از اعداد، نشانه ها و سمبل ها در آدرس دامنه خود استفاده نکنيد، چرا که يکي از فاکتورهاي اسپم به نظر رسيدن سايت شماست.

استفاده از سابدامين نيز منسوخ شده است و سعي کنيد از آن دوري کنيد. آدرس URL صفحات خود را انگليسي بنويسيد، اين کلمه بايد معنادار باشد تا گوگل متوجه آن شود و به تمام زبان هاي دنيا ترجمه کند. همين طور مخاطبي که قصد کليک بر روي لينک شما را دارد، متوجه شود که اين آدرس قرار است راجع به چه موضوعي صحبت کند. آدرس URL نبايد به صورت بي معني مانند page1 باشد.

2. توضيحات (دسکريپشن ها) را حتما بنويسيد.

هر سيستم مديريت محتوايي که استفاده مي کنيد بخشي براي درج توضيحات متا دارد. براي هر صفحه اي که مي سازيد توضيحات متا دسکريپشن را بنويسيد. اگر تصويري روي وبسايت خود آپلود مي کنيد، برايش توضيحات متا دسکريپشن بنويسيد. در اين توضيحات حتما از کلمات کليدي خود استفاده کنيد. اين فعاليت، کمک بزرگي به سئوي کلي سايت شما خواهد کرد.

3. از تيترها غافل نشويد.

تگ هاي H ، در اولويت بندي مطالب و مشخص کردن سلسه مراتب آن از اهميت بالايي برخوردار هستند. تيتر اصلي هر صفحه با تگ h1 منتشر مي شود، کلمه کليدي اصلي خود را در آن بگنجانيد و بيش از 60 کاراکتر (بدون احتساب فاصله) ننويسيد. سعي کنيد تيتري جذاب و هيجاني بنويسيد. به جاي مخاطب فکر کنيد که از نتايج جستجو خود چه انتظاري دارد و احتمال کليک کردنش در صورت خواندن چه تيتري بالاتر مي رود. از تگ هاي h2، h3، h4 و ... h6 به درستي استفاده کنيد.

 

قدم سوم: وبسايت خود را شناخته تر کنيد.

1. بک لينک هاي با کيفيت بدست بياوريد.

براي بدست آوردن بک لينک تلاش کنيد. اگر محتواي شما عالي باشد، احتمال کپي کردن آن توسط بلاگر ها و بدست آوردن بک لينک رايگان از اين طريق و همچنين احتمال به اشتراک گذاشته شدن آن نيز در شبکه هاي اجتماعي بالا مي رود. زماني که سايت به سايت شما و صفحه اي بخصوص از آن لينک مي دهد، اين لينک روي انکرتکست بخصوصي قرار مي گيرد، اگر بر روي تصويري باشد نيز در صورتي که توضيحات image alt آن نوشته شده باشد، تا حدودي نقش انکرتکست را بازي مي کند. بهترين بک لينک، بک لينکي است که از سايتي مرتبط با حوزه کاري خودتان بدست مي آوريد، هم چنين بک لينک گرفتن از سايت هاي معتبر و قدرتمند عمومي، خبري، خبرگزاري ها و مجلات اينترنتي نيز مي تواند جايگاه شما را در کلمات کليدي که لينک شده است، بهبود ببخشد.

براي خريد بک لينک با کيفيت دو راه پيش پاي شماست:

- خريد رپورتاژ آگهي

- خريد بک لينک

 

2. در شبکه هاي اجتماعي فعاليت کنيد.

به اشتراک گذاشته شدن، دنبال شدن و لايک شدن مطالب شما در صفحات شبکه هاي اجتماعي، براي گوگل بسيار خوشايند است و به معتبر بودن شما نزد موتورهاي جستجو ختم مي شود. دکمه هاي اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي را فعال کنيد و از کاربران خود بخواهيد مطالب شما را با يکديگر به اشتراک بگذارند. از فعاليت هاي ربات گونه و اسپمي در شبکه هاي اجتماعي بپرهيزيد تا شديدترين تنبيه هاي گوگل شامل حال شما نشود.

3. سايت خود را بروز نگه داريد.

همواره سايت خود را با تازه ترين مقالات بروز نگه داريد و به صفحات قديمي خود سر بزنيد و آن ها را ويرايش کنيد. گوگل سايت هايي که فعاليت خود را قطع مي کنند را از رسيدن به نتايج برتر محروم مي کند.

 

قدم چهارم: از خود گوگل کمک بگيريد!

 گوگل مي تواند بزرگترين چالش سايت شما باشد و در عين حال بهترين راهنماي شما نيز هست. اما چگونه؟

1. کلمات کليدي خود را با کمک گوگل بيابيد.

اگر از تبليغات گوگل استفاده کنيد، دسترسي شما به گوگل کيوورد پلنر باز مي شود و مي توانيد کلمات کليدي و حجم جستجوي آن ها را مشاهده و ارزيابي کنيد. هم چنين ابزار گوگل ترندز، مي تواند به شما در مقايسه حجم جستجوي کلمات کليدي کمک کند ولي تعداد جستجو را بر خلاف گوگل کيوورد فايندر نمي دهد. هم چنين، شناخته شده ترين ابزار براي يافتن کلمات کليدي، kwfinder است که متاسفانه آمار جستجوي ايران را نمي دهد. با اين وجود ايده هاي خوبي براي يافتن کلمات کليدي مي دهد.

2. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنيد.

با معرفي و آغاز به کار الگوريتم کبوتر گوگل، وقتي کاربري جستجوي عباراتي مانند شرکت طراحي سايت را انجام مي دهد، نزديکترين کسب و کارهاي مرتبط در نقشه گوگل در بالاي نتايج جستجو ظاهر مي شود. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنيد و از مشتريان خود بخواهيد نظرات خودشان را در اين بخش ثبت کنند.

 

اگر اين مقاله توانست شما را راهنمايي کند و به مطالعه بيشتر تشويق کند، هزينه آن را بپردازيد. هزينه مطالعه اين مقاله به سادگي اشتراک گذاري آن است. ممنون خواهم بود اگر مقالات بنده را مطالعه و با همکاران خود به اشتراک بگذاريد.

 

سربلند باشيد

منبع: https://www.rushweb.ir/

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : رسیدن,به,صفحه,اول,نتایج,گوگل,با,4,قدم,در,2019, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 10:50

نصب حوله خشک کن امروزه يکي از مهترين گزينه هاي يک حمام گرم و ايده آل است. نصب حوله خشک کن باعث مي شود در حمام شما گرما به طور منظم و يکنواختي در محيط پخش شود. بسياري از افراد به دنبال راهنماي نصب حوله خشک کن ايران رادياتور هستند و اين امر کاملا طبيعي است زيرا نصب حوله خشک کن ايران رادياتور از ساير برندها متداول تر است. در صورتي که شما نيز نياز به راهنماي نصب حوله خشک کن داريد به شما پيشنهاد مي کنم که پست حوله خشک کن را تا انتها مطالعه نماييد. اما گمان نکنيد که مي توانيد با ديدن چند فيلم نصب حوله خشک کن، مراحل نصب حوله خشک کن را به درستي و به راحتي انجام دهيد. شايد شما با ديدن چند فيلم آموزشي بتوانيد نحوه هواگيري حوله خشک کن را آموزش ببينيد. يا محل پيچ هواگيري حوله خشک کن را ياد بگيريد. اما به طور حتم نمي توانيد تعمير حوله خشک کن را انجام دهيد و يا مشکل سوراخ شدن حوله خشک کن را برطرف نماييد. همچنين نمي توانيد ارتفاع استاندارد نصب حوله خشک کن را تشخيص دهيد. جهت نصب حوله خشک کن به لوازم نصب حوله خشک کن نياز خواهيد داشت و در واقع هزينه نصب حوله خشک کن به عواملي مانند: نوع برند حوله خشک کن و لوازم نصب حوله خشک کن بستگي دارد.

 

8lmj_12.jpg

 

آيا تعمير حوله خشک کن ضروري است؟

بعد از نصب حوله خشک کن در صورتي که سرويس حوله خشک کن به طور منظم و در زمان منظم انجام نشود. به احتمال زياد نياز به تعمير حوله خشک کن نيز الزامي مي‌شود. هزينه تعمير حوله خشک کن به عواملي متعددي از جمله نوع برند حوله خشک کن، اتصالات حوله خشک کن، عملياتي که براي تعمير حوله خشک کن بايد انجام شود. به عنوان مثال هواگيري حوله خشک کن ايران رادياتور با ساير برندها تا حدودي متفاوت است.

 

قيمت تعمير حوله خشک کن و نصب حوله خشک کن چگونه ارزيابي مي شود؟

قيمت تعمير حوله خشک کن يا قيمت نصب حوله خشک کن را ميزان خرابي حوله خشک کن و ميزان خدمات مورد نياز در هنگام تعميرات حوله خشک کن مشخص مي کند. در صورتي که از ميزان هزينه نصب حوله خشک کن و يا هزينه تعمير حوله خشک کن آگاهي ندارد مي توانيد به مجموعه "خدمت از ما" مراجعه نماييد. و از هزينه هاي نصب و تعمير حوله خشک کن مطلع شويد. زيرا نرخ اعلام شده در مجموعه "خدمت از ما" کاملا بر اساس نرخ اعلام شده در اتحاديه ارزيابي و اعلام مي شود. نکته مثبت اينکه اعلام هزينه در اين مجموعه به رايگان و با توجه به برند و ساير گزينه هاي حوله خشک کن شما اعلام مي شود و يک هزينه يکسان اعلام نمي شود. همچنين اين مجموعه کار جالبي که انجام داده است اين است که بهترين متخصصين در هر شهر را گرد هم آورده است و شما مي توانيد از بين بهترين متخصصين بهترين خود را انتخاب نماييد. در واقع با هر بار ثبت درخواست هفت متخصص با توجه به درخواست تان به شما معرفي مي گردد.

 

 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نصب,حوله,خشک,کن, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 20:56

شايد در فصول گرم سال بتوان نصب پکيج و نصب موتورخانه را به تعويق انداخت، اما در فصل­هاي سرد به هيچ وجه نمي­توان اين کار را انجام داد. اما چگونه در مدت زماني کوتاه مي­توان فردي ماهر را براي نصب موتورخانه و نصب پکيج منزل خود پيدا کرد؟ نگران نباشيد، در اين نوشته به اين موضوع به طور کامل پرداخته‌ايم.

"خدمت از ما" به عنوان يکي از ارائه‌دهندگان پيشگام خدمات آنلاين، خدمات متفواتي در حوزه گرمايش مانند نصب پکيج و نصب موتورخانه را نيز پوشش مي­دهد. هنگام نياز به چنين خدماتي، بيشتر افراد روي مسئله هزينه تمرکز مي­کنند؛ و براي مثال، به دنبال پايين­ترين قيمت نصب موتورخانه مي­گردند. اما اين خدمات با چنين شرايطي لزوما بهترين کيفيت را تضمين نمي­کند. با ما در بررسي موضوعات مهم در نصب پکيج و نصب موتورخانه با ما همراه باشيد.

 

نصب پکيج

شايد اينگونه به نظر نرسد، اما نصب پکيج نکات فراواني دارد. به عنوان مثال، اگر نحوه نصب پکيج ديواري، شرايط نصب پکيج در آشپزخانه يا نصب پکيج در بالکن به خوبي و با رعايت نکات آن انجام نشود، بدون شک مشکلات آن در آينده گريبان شما را خواهد گرفت.

 

w5sv_3.jpg

معمولا پکيج‌‌ها در 2 دسته پکيج ديواري و زميني قرار مي­گيرند. نصب هر کدام از اين 2 دسته به تخصص نياز دارد و نمي‌توان با اکتفا به آموزش تصويري نصب پکيج و نقشه نصب پکيج، اقدام به نصب آنها کرد. هزينه نصب پکيج توسط يک متخصص، پايين‌تر از هزينه تعمير پکيج، به دليل نصب غيراصولي است.

تعيين محل مناسب براي نصب پکيج بر اساس نظر متخصص انجام مي­شود. معمولا بهتر است که نصب پکيج در بالکن و يا آشپزخانه صورت گيرد. مهم­ترين نکته هنگام نصب پکيج در بالکن يا آشپزخانه، نحوه نصب آن روي ديوار و قرارگيري و نصب لوله‌هاي آن است. يک نصاب پکيج ماهر اين نکته و ساير نکات نصب پکيج را رعايت مي‌کند و تا مدت‌ها خيال شما را از نياز به تعمير پکيج و مشکلات آن راحت خواهد کرد.

 

نصب موتورخانه

نصب موتورخانه و راه اندازي آن در ساختمان­ها، از جمله کارهاي تخصصي است که حتما بايد توسط تکنسيني با تجربه انجام شود. يک متخصص همه فن حريف علاوه بر گذراندن آموزش لوله کشي موتورخانه و آموزش تاسيسات موتورخانه، تجربه مناسبي در نصب موتورخانه نيز دارد.

 

 

مراحلي مانند لوله کشي آب گرم و سرد، نصب ديگ بخار موتورخانه، نصب مشعل الکتريکي يا گازي، عايق بندي ديوارها و کف، عايق بندي لوله‌ها و اتصالات و... مراحلي هستند که هنگام نصب موتورخانه و پس از آن انجام شده و روي دستمزد نصاب موتورخانه تاثير مي‌گذارد.

اگر براي نصب موتورخانه به دنبال مجرب‌ترين تکنسين‌ها با مناسب­ترين قيمت نصب موتورخانه و نصب موتورخانه شوفاژ مي‌گرديد، مي‌توانيد درخواست خود را در اپليکيشن و وب سايت خدمت از ما ثبت کنيد تا در کمترين زمان، بهترين نصابان موتورخانه شهر خود را پيدا کنيد. با مقايسه قيمت­هاي پيشنهادي پيشنهادات از شرکت­ها و تعميرکاران مختلف، متخصص مورد نظرتان را انتخاب کنيد..

هنگام ثبت درخواست نصب پکيج يا نصب موتورخانه در  خدمت از ما علاوه بر قيمت­هاي پيشنهادي، نظرات مشتريان قبلي تعميرکاران نيز شما را براي بهترين انتخاب راهنمايي خواهد کرد.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : آموزش,تصویری,نصب,پکیج,و,نقشه,نصب,پکیج, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:59

رپرتاژ ?

عنوان: راهنماي خريد و فروش بيت کوين در ايران

 

اگر در اينترنت گشتي زده باشيد و يا اگر اخبار روز دنيا را دنبال مي کنيد، قطعا تا به حال با نام ارز هاي ديجيتال و يا بيت کوين برخورد داشته ايد. احتمالا در تمام آن خبر ها هم موضوع افزايش قيمت هاي بسيار بالاي آن ها را شنيده ايد. در اين مطلب مي خواهيم به شما بگوييم چرا بايد ارز ديجيتال بخريد و شما را با درآمدي که هر روزه در حال از دست دادن آن هستيد آشنا کنيم. 

hr2y_z9.jpg

 

چرا بايد ارز ديجيتال بخريم؟

همان طور که گفتيم، مهم ترين خبري که پيرامون ارز هاي ديجيتال قرار دارد خبر افزايش قيمت هاي چند ده درصدي اين ارز ها مي باشد. اجازه دهيد کمي اين مسئله را با آمار و ارقام براي شما توضيح دهيم. بيت کوين در ماه مارس سال ???? حدود ??? دلار قيمت داشت. اگر در آن زمان اين مقدار سرمايه گذاري مي کرديد و فقط يک بيت کوين مي خريديد، اکنون نزديک به ?? هزار دلار سرمايه داشتيد! يعني در کمتر از پنج سال بيشتر از ???? دلار سود بدون اين که کوچک ترين کاري انجام دهيد. حال اين مقدار را براي تعداد بيشتري بيت کوين محاسبه کنيد تا متوجه شويد چه مقدار پول مي توانستيد داشته باشيد که الان نداريد! اين افسوسي است که ميليون ها نفر در طول روز آن را مي خورند و با خود مي گويند چه مي شد اگر فقط يک بيت کوين مي خريديم. 

بايد به شما بگوييم که هنوز دير نشده است. البته ديگر دست کسي به بيت کوين ??? دلاري نمي رسد اما هنوز هم مي توان سود هاي چند ده و يا پس از مدتي چند صد دلاري از ارز هاي ديجيتال به دست آورد. 

قيمت بيت کوين هنوز هم نوسان هاي بسيار بزرگ و خوبي دارد و مي توان با سرمايه گذاري درست از آن کسب درآمد داشت. 

 

 

از کجا بيت کوين بخريم؟

قبل از اين که اين بخش را توضيح دهيم بايد بگوييم تعداد ارز هاي ديجيتال فعال و پر طرفدار بسيار زياد است اما از آن جا که بيت کوين اولين، پر طرفدارترين و البته گران ترين ارز ديجيتال موجود مي باشد ما بيشتر از نام اين ارز استفاده مي کنيم. اما اگر شما مي خواهيد بر روي ارز ديگري سرمايه گذاري کنيد هيچ ايرادي ندارد و تمام موارد گفته شده براي تمامي ارز ها کاربرد دارد. 

شايد با خواندن اين مطلب به اين فکر افتاده باشيد که بد نيست شما هم بيت کوين تهيه کنيد و روي آن سرمايه گذاري کنيد. احتمالا اولين سوالي که برايتان پيش آمده است هم اين است که «از کجا بيت کوين بخرم؟»، مشکلي نيست، ما به شما مي گوييم از کجا بيت کوين بخريم تا بتوانيم سرمايه گذاري خودمان را شروع کنيم. 

براي خريد بيت کوين دو راه کلي پيش روي شما قرار دارد. راه اول آن که شخصي که مي خواهد بيت کوين بفروشد را پيدا کنيد و به طور مستقيم معامله خود را انجام دهيد. اين راه خيلي خوب است اما به شرط آن که فروشنده اي را بشناسيد! اگر همچين کسي را نميشناسيد بايد به سراغ نقشه دوم برويد و آن هم خريد ارز از صرافي ارز ديجيتال است. 

صرافي ها نقش واسطه را دارند و فرآيند خريد و فروش را به سريع ترين حالت خود و با قيمت هاي مناسب انجام مي دهند. صرافي هاي زيادي براي اين کار وجود دارند که هر کدام مزايا و معايب و قابليت هاي مخصوص به خودشان را دارند. 

اما هميشه که نمي توان خريد، گاهي هم بايد فروخت. سوال بعدي که براي شما پيش مي آيد بايد اين باشد که «چگونه بيت کوين بفروشم؟». بايد بگوييم که فروش بيت کوين هم دقيقا مانند خريد آن است. هم مي توانيد که خريدار مستقيم پيدا کنيد هم مي توانيد از صرافي ها براي سريع تر انجام شدن معامله استفاده کنيد. 

 

 

خريد و فروش ارز ديجيتال در ايران هم ممکن است؟

از آن جا که داريد اين مطلب را مطالعه مي کنيد مي توانيد حدس بزنيم که شما ايراني هستيد و در ايران هم زندگي مي کنيد! در ادامه احتمالا تعجب نمي کنيد اگر بگوييم شما تحريم هستيد! 

البته در زمينه خريد و فروش در ايران دو سوال وجود دارد. 

سوال اول اين است که آيا خريد و فروش ارز ديجيتال در ايران مجاز است؟ بايد بگوييم بله. خريد و فروش ارز ديجيتال مانند دلار و يورو کاملا امري رايج و مجاز است. 

سوال بعدي اين است که تحريم ها تاثيري در روند خريد و فروش دارند؟ در جواب اين سوال هم بايد بگوييم بله. بسياري از صرافي هاي ارز ديجيتال به دليل وجود فشار از سوي ساير کشور ها از ارائه خدمات به کشور هاي تحت تحريم سر باز مي زنند. اما هنوز هم راه براي خريد و فروش ارز ديجيتال با سايت ها و صرافي هاي خارجي باز است و با انجام روش هايي مي توان بدون نگراني بيت کوين خريد و فروش کرد. پس اصلا نگران اين سوال که چطور بيت کوين بفروشيم و يا بخريم نباشيد. شما مي توانيد به راحتي حتي در ايران بيت کوين خريد و فروش کنيد و از اين راه کسب درآمد دلاري و کاملا قابل قبول داشته باشيد. 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : راهنمای,خرید,و,فروش,بیت,کوین,در,ایران, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:33

با شروع فصول سرد سال، تعمير موتورخانه يکي از مواردي مي‌شود که بي‌توجهي به آن، علاوه بر افزايش هزينه‌هاي تعمير موتورخانه، موجب افزايش زمان تعمير و مستهلک شدن بيشتر قطعات موتورخانه مي‌شود. از همين سو است که نگهداري موتورخانه يکي از مواردي است که بايد مدير ساختمان، بايد به صورت ماهانه آن را انجام دهد. در صورت انجام نگهداري موتورخانه توسط يک متخصص مجرب، احتمال خرابي موتورخانه کاهش مي‌يابد و در فصول متفاوت سال، تنها نياز به سرويس موتورخانه است که هزينه بسيار کمتري نسبت به تعمير موتورخانه به همراه خواهد داشت. «خدمت از ما» بستري ايجاد نموده است که شما به راحتي بتوانيد خدمات خودتان را با متخصصيني که داراي اکانت هستند به اشتراک بگذاريد و درنهايت، با بررسي پروفايل آن‌ها و هزينه‌هاي پيشنهادي‌شان براي تعمير، سرويس و نگهداري از موتورخانه، تعمير، سرويس و نصب بخاري، تعمير، سرويس و نصب آبگرمکن و ...، بهترين متخصص را به انتخاب خودتان برگزينيد.

 

اين روزها پيرامون تعمير موتورخانه و نگهداري موتورخانه، عبارات زير جستجو مي‌شود:

  • تعمير موتورخانه تهران | تعميرکار تاسيسات موتورخانه
  • شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه | ليست شرکت هاي تعمير و نگهداري تاسيسات
  • تعمير پمپ شوفاژ | تعمير پمپ موتورخانه
  • تعمير چيلر | بازديد از موتورخانه
  • آموزش تعمير و نگهداري موتورخانه pdf | آموزش سرويس موتورخانه
  • دوره تعمير و نگهداري موتورخانه | چک ليست تعمير و نگهداري موتورخانه
  • تعمير و نگهداري موتورخانه تاسيسات | شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه
  • قرارداد نگهداري موتورخانه | هزينه نگهداري موتورخانه

 

9ffh_s3.jpg

 

تعمير موتورخانه (تعمير موتورخانه تهران):

در صورتي که ساختمان شما داراي موتورخانه است، پيشنهاد مي‌کنيم به صورت دوره‌اي درخواست نگهداري موتورخانه درخواست کنيد تا در صورت روي دادن موردي، به صورت از آن آگاه شويد. به اين مورد توجه کنيد که موتورخانه در تمامي فصول به خصوص فصول سرد سال، تامين کننده آب گرم شير، آب گرم مورد نياز شوفاژها، آب گرم مورد نياز سيستم گرمايش از کف و ... است. به همين دليل، در صورتي که به آن بي‌توجهي کنيد، علاوه بر هزينه بسيار بالا قطعات موتورخانه مانند ديگ آب گرم، کلکتور، مخزن انبساط موتورخانه، لوله کشي موتورخانه و ... مي‌شود.

 

شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه:

با نصب اپ خدمت از ما، يا نصب سفارش خود از طريق اپ خدمت از ما، به راحتي خواهيد توانست با ثبت درخواست تعمير و نگهداري موتورخانه از شرکت‌هاي فعال بر اين بستر، علاوه بر مشاهده سوابق کاري گذشته آن‌ها، قيمت‌هاي پيشنهادي‌شان به شما را با يکديگر مقايسه کنيد و برترين فرد را برگزينيد.

 

نگهداري موتورخانه:

پيشنهاد مي‌شود در انتهاي هر فصل، ساختمان‌هايي که داراي موتورخانه هستند، موتورخانه‌شان را سرويس کنند و از ديگر سو، به صورت ماهانه، توسط متخصصي مجرب، نگهداري موتورخانه صورت بپذيرد. در غير اين صورت، احتمال خرابي افزايش خواهد يافت و موردي مانند تعمير موتورخانه نياز خواهد شد.

بررسي سلامت مخزن انبساط، نشتي نداشتن ديگ آب گرم، عايق کاري مجدد در صورت نياز، تنظيم مجدد مشعل ديگ آب، هواگيري موتورخانه و ... شامل خدماتي مي‌شود که ذيل «نگهداري موتورخانه» ارائه مي‌شود.

 

سخن پاياني:

در صورت تمايل به درخواست خدمات «تعمير موتورخانه» و «نگهداري موتورخانه» از «خدمت از ما»، به راحتي مي‌توانيد به سايت خدمت از ما (https://khedmatazma.com)  مراجعه کنيد و درخواست خودتان را ثبت کنيد.

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : تعمیر,موتورخانه,(تعمیر,موتورخانه,تهران), نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 184 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 20:34

Source

 

ارتودنسي يکي از کاربردي‌ترين خدمات دندانپزشکي است که در آن دکتر ارتودنسي با بررسي چينش و آرايش دندان‌هاي فرد مراجعه کننده، سعي بر آن مي‌کند تا با روش‌هاي متفاوتي مانند ارتودنسي نامرئي، به اصلاح چينش دندان‌هاي فرد بيمار، در بازه زماني چند ماهه بپردازد. بايد به اين مورد نيزتوجه نمود که انتخاب يک دکتر ارتودنسي نامتخصص و نامجرب علاوه بر آن که موجب ايجاد هزينه ارتودنسي مظاعفي براي شما؛ و تشديد عوارض ارتودنسي و مشکلات بعد از ارتودنسي مي‌شود.

دکتر سعيد قريشي متخصص ارتودنسي (https://orthodontic.ir/) با سال‌ها تجربه و برد تخصصي از کشور کانادا در زمينه ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان، همراه شما است.

mdzk_1.jpg 

ارتودنسي:

مي‌توان گفت بهترين راه براي چينش صحيح دندان‌ها در کنار يکديگر، ارتودنسي است. اين روزها بيماران بسياري به لمينت دندان‌هايشان مي‌پردازند؛ و به اين موضوع توجه ندارند که با سراميک يا لمينت، چينش‌ها دندان‌ها تغيير نکرده است و تنها ظاهر دندان‌هايشان تغيير مي‌کند.

ارتودنسي دندان‌ها به روش‌هاي متفاوتي صورت مي‌پذيرد. از جلمه اين روش‌ها مي‌توان به ارتودنسي مرئي ثابت، ارتودنسي نامئري متحرک، بهره از هدگير و ... اشاره نمود.

در صورتي که هيچ يک از روش‌هاي بالا مناسب فرد ديده نشوند، مانند افرادي که اپن بايت هستند؛ جراحي استخوان‌هاي فک و لثه يکي از متداول‌ترين روش‌هايي است که دکتر ارتودنسي براي درمان اينگونه موارد، از آن بهره مي‌برد.

 

 عوارض ارتودنسي / مشکلات بعد از ارتودنسي:

يکي از مهم‌ترين عوارض ارتودنسي بعد از ارتودنسي، لق شدن دندان‌ها و ايجاد پوسيدگي در دندان‌ها است. دليل اصلي اين مورد، بي‌توجهي بيمار به توصيه‌هاي بهداشتي متخصص ارتودنسي است.

پيشنهاد مي‌کنيم هر شب قبل از خواب از مسواک مخصوص ارتودنسي بهره ببريد و همچنين ميان دندان‌ها و همچنين ميان براکت‌هاي ارتودنسي‌تان را نخ دندان بکشيد.

در مواردي نيز، متخصصين نامجرب، به شکلي شروع به ارتودنسي مي‌کنند که عوارضي مانند لق شدن دندان‌ها را خواهد داشت. با توجه به آن که استخوان‌هاي فک در نواحي لثه، در طي درمان ارتودنسي تغيير شکل مي‌دهند تا به حالت مدنظر ما برسند، در صورتي که حتي ميزان اندکي سيم ارتودنسي بيش از اندازه سفت شود، موجب ايجاد فشار بيش از اندازه بر دندان‌ها و به تبع آن شروع به جابجايي دندان‌ها در ريشه خواهيد بود.

 ارتودنسي رنگي:

در صورتي که تمايل به افزايش زيبايي ارتودنسي ثابت فلزي خودتان داريد، با گفتگو با متخصص ارتودنسي خود، مي‌توانيد از براکت‌هاي رنگي بسيار زيبايي استفاده کنيد؛ حتي برخي از براکت‌ها داراي نگين‌هاي ريزي هستند که در هنگام انعکاس نور، چشم نواز مي‌شوند.

 مراحل اتودنسي بزرگسالان:

متناسب با نوع ارتودنسي‌اي که مدنظرتان است انجام بدهيد (ارتودنسي نامرئي يا ارتودنسي مرئي)، مراحل ارتودنسي بزرگسالان متفاوت خواهد بود.

به صورت معمول، ابتدا دندانپزشک متخصص ارتودنسي، به بررسي چينش دندان‌هايتان مي‌پردازد. پس از شما چند عکس مي‌خواهد که براي اين مورد بايد به مرکز عکس برداري مراجعه کنيد. پيشنهاد مي‌کنيم از کلنيک‌هاي ارتودنسي خدمات مدنظر خودتان را دريافت کنيد تا رفت و آمدهايتان را محدود کنيد.

در قدم بعد، متخصص ارتودنسي، از دندان‌هايتان قالبي تهيه مي‌کند و بر اساس آن قالب، ارتودنسي شما تهيه مي‌شود.

در صورتي که از ارتودنسي ثابت بهره مي‌بريد، هر 6 هفته، بايد براي تنظيم مجدد سيم ارتودنسي‌تان به مطب دکتر مراجعه کنيد.

 

هزينه ارتودنسي:

هزينه ارتودنسي به عوامل متفاوتي بستگي دارد و نمي‌توانيم براي آن قيمتي واحد در نظر بگيريم؛ البته مي‌توان حداقل هزينه ارتودنسي را محاسبه نمود. بايد به اين مورد توجه کنيم که هزينه ارتودنسي دندان کودکان با هزينه تقريبي ارتودنسي بزرگسالان متفاوت است؛ و به تبع حداقل هزينه ارتودنسي براي کودکان و بزرگسالان، به شکل متفاوتي محاسبه مي‌شود.

در سال 98، با توجه به کاهش ارزش ريال و افزايش قيمت دلار، شاهد تفاوت چشمگيري در هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 نسبت به هزينه ارتودنسي دندان در سال 97 هستيم.

در ادامه عوامل اثرگذار بر هزينه ارتودنسي دندان، شرح داده شده است.  

  • نوع ارتودنسي مدنظر شما: ارتودنسي انواع متفاوتي دارد. برخي نامرئي و ثابت هستند، برخي نامرئي و متحرک، برخي مرئي و متحرک و برخي نيز مرئي و نامتحرک. متناسب با گزينه‌اي که براي ارتودنسي خودتان انتخاب مي‌کنيد، هزينه ارتودنسي شما متفاوت خواهد بود.
  • جنس ارتودنسي: پس از انتخاب نوع ارتودنسي، نوبت به انتخاب جنس ارتودنسي مي‌رسد. ممکن است شما تمايل ارتودنسي نامرئي ثابت بخواهيد. براي اين کار، دو گزينه پيش روي شما است. استفاده از ارتودنسي در پشت دندان‌هايتان که فلزي است. انتخاب براکت‌هاي سراميکي بي رنگ.

 

 ارتودنسي نامرئي:

يکي از محبوب‌ترين انواع ارتودنسي، ارتودنسي نامرئي است که البته داراي قيمت بالايي به نسبت ديگر انواع ارتودنسي است. يکي از مزاياي اصلي ارتودنسي نامرئي، مشخص نبودن آن است. بسياري از افراد داراي تعاملات اجتماعي گسترده هستند که با بهره از ارتودنسي مرئي، جلوه چندان خوشايندي به خود، نمي‌گيرد. به همين دليل، با هزينه بيشتر، از ارتودنسي نامرئي بهره خواهند برد.

 

هزينه تقريبي ارتودنسي نامرئي:

هزينه تقريبي ارتودنسي نامرئي، متناسب با متدي که انتخاب مي‌کنيد، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثلا در صورت انتخاب ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف، بايد حدود 5 هزار دلار، بپردازيد.

 

قيمت ارتودنسي نامرئي فک بالا:

قيمت ارتودنسي نامرئي فک بالا، به صورت تقريبي بين 2.5 تا 3.5 هزار دلار است.

 

مراحل ارتودنسي نامرئي

مراحل ارتودنسي نامرئي همچون مراحل ارتودنسي دندان بزرگسالان است.

ابتدا از دندان‌هاي شما قالبي تهيه مي‌شود. سپس قالب به لابراتورهايي در کشور کانادا ارسال مي‌شود. سپس اين قالب‌ها با اسکنرهاي سه بعدي، اسکن مي‌شوند و مدل سه بعدي آن‌ها ايجاد مي‌شود. در قدم بعد و با مدل سازي کامپيوتري، دندان‌هاي شما شبيه سازي مي‌شود. با توجه به نياز به سه هفته زمان براي تغيير به وسيله هر قالب، سيستم تعداد قالب‌ها و حالات متفاوتش را محاسبه مي‌کند و درنهايت ، شاهد قالب‌هاي طول درمان خواهيد بود.

در صورتي که تمايل به مطالعه مقالات ارتودنسي داريد، مي‌توانيد بر روي مقالات جامع ارتودنسي دکتر سعيد قريشي، کليک کنيد.

 

دکتر ارتودنسي:

انتخاب يک دکتر ارتودنسي مجرب، همچون دکتر سعيد قريشي، مي‌تواند براي شما آسايشي را در طي مراحل ارتودنسي به همراه بياورد که کمتر متخصص مي‌تواند آن را به شما بدهد.

دکتر ارتودنسي مجرب، به صورت معمول در کلينيک‌ها دندانپزشکي فعاليت مي‌کند و شما با يک بار مراجعه به کلينک، مي‌توانيد تمامي آنچه بايد را انجام دهيد.

 دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

ارتودنسي يکي از زيرشاخه‌هاي رشته دندانپزشکي است و با دندانپزشکي متفاوت است؛ به همين دليل در هنگام مراجعه به دندانپزشک براي ارتودنسي، توجه کنيد که يک فرد ارتودنتيست، برگزينيد.

 

سخن پاياني:
در صورت داشتن هرگونه پرسش پيرامون «ارتودنسي»، «دکتر ارتودنسي»، «هزينه ارتودنسي» و «هزينه ارتودنسي» در کامنت‌ها، آن را با ما درميان بگذاريد. براي مطالعه بيشتر پيرامون ارتودنسي، مي‌توانيد به مقالات ارتودنسي دندان کودکان و مقالات ارتودنسي دندان، رجوع کنيد.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : مراحل,ارتودنسی,نامرئی, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 154 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 11:14

 

c0cl_1.jpg

کتابفروشي کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. سايت کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.

k72u_2.jpg
علاوه بر فروشگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.


 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : خرید,اینترنتی,کتاب, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 19:04

تعرفه نظافت منزل موردي است که معمولا افراد هنگام درخواست خدمتي مانند نظافت منزل تهران  پيرامون آن سوال مي‌پرسند. خوشبختانه تعرفه نظافت منزل توسط اتحاديه خدمات منزل تعيين مي‌شود و مقدار مشخصي را براي شرکت هاي خدماتي نظافتي براي نظافت منزل تعيين کرده است.

عده‌اي باور دارند نظافتچي منزل مانند خودمان دلسوز نيست و خانه را آن‌طور که دوست داريم تميز نمي‌کند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم که هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهي قرار دارند که نظر ديگري درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هايي که چند فرزند دارند و يا شاغل هستند، يا آقايان مجردي که وقت رسيدگي به تميز کردن منزل را ندارند در اين گروه قرار مي‌گيرند. به عقيده آن‌ها استخدام نظافتچي منزل براي 3 تا 4 ساعت، زمان طلايي را برايشان حفظ و ذخيره مي‌کند.

تعرفه نظافت منزل در خدمت از ما با عوامل مختلفي مشخص مي‌شود. دانستن تعرفه نظافت منزل تهران يا هر شهر ديگري به شما کمک مي‌کند تا براي هزينه‌هاي خود دقيق‌تر برنامه ريزي کنيد. اگر علاقه منديد در زمينه تعرفه نظافت منزل و نظافت منزل تهران اطلاعات کافي داشته باشيد، خواندن ادامه متن را به شما توصيه مي‌کنيم.

 

تعرفه نظافت منزل

تعرفه نظافت منزل، متناسب با اين که نظافتچي منزل آقا مي‌خواهيد يا خانم تغيير مي‌کند. به اين خاطر که دستمزد نظافتچي منزل خانم بيشتر از نظافتچي آقاست.

تهيه وسايل براي نظافت منزل بر عهده نظافتچي نيست. بهتر است از قبل خودتان تي، جارو، مواد شوينده را تهيه کنيد. در صورتي که بايد نظافتچي اين موارد را تهيه کند، تعرفه نظافت منزل شما بيش‌تر خواهد شد.

 

تعرفه نظافت منزل و تعداد ساعات مورد نياز نظافت

يکي از عوامل تاثيرگذار در تعرفه نظافت منزل، مدت زماني است که نظافتچي را رزرو مي‌کنيد. تعداد ساعت مورد نياز براي نظافت منزل ارتباط مستقيم با قيمت نظافت منزل و دستمزد نظافتچي دارد. شرکت هايي که در خدمت از ما فعاليت مي‌کنند تعرفه‌ نظافت منزل خود را بر اساس تعداد ساعات مشخص مي‌کنند.

 

آيا تعرفه نظافت منزل تهران بيش‌تر از ساير شهرهاست؟

تعرفه نظافت منزل تهران در خدمت از ما تفاوتي با تعرفه نظافت منزل کرج، اصفهان، مشهد يا شيراز ندارد. نرخ مصوبي در اين زمينه وجود دارد که تعرفه نظافت منزل در تمامي شهرها يکسان است و به شهر وابستگي ندارد.

 به خاطر داشته باشيد نظافت منزل تهران در خدمت از ما يکي از خدمات پر درخواست است که توسط بهترين شرکت هاي نظافتي انجام مي‌شود. شما مي‌توانيد با مشاهده پروفايل نظافتچي منزل يا شرکت خدماتي و قيمت پيشنهادي آن‌ها، مناسب‌ترين نيروي نظافتي را انتخاب کنيد.

 

r18z_2.jpg

 

نظافت منزل تهران

اگر بخواهيد مثلا نظافت منزل تهران را درخواست کنيد، بايد يک شرکت نظافتي نزديک به خود را پيدا کنيد. تا به اما اگر در نزديکي خود جايي براي نظافت پيدا نکرديد، چه راه جايگزني داريد؟

شما در وب سايت و اپليکيشن خدمت از ما مي‌توانيد خدمات نظافت منزل تهران را از بهترين شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران درخواست کنيد. فرقي نمي‌کند در کجاي تهران باشيد، بعد از ثبت درخواست شما نيروي نظافتچي منزل به منطقه شما مي‌آيد.

 

هزينه اياب و ذهاب نظافتچي منزل

در صورتي که کار نظافت منزل بعد از ساعت 8 شب به پايان برسد، هزينه برگشت نظافتچي بر عهده مشتري است. در غير اين صورت لازم نيست هزينه‌اي بابت رفت و آمد نيرو بپردازيد. در واقع تعرفه نظافت منزل شامل هزينه رفت و آمد نمي‌شود.

 

ديوارشويي و تعرفه آن

اگر ديوارشويي را هنگام درخواست نظافت منزل ضروري مي‌دانيد، حتما قيد کنيد. ديوارشويي را بهتر است نظافتچي مرد انجام دهد. در اين صورت هزينه ديوارشويي در تعرفه نظافت منزل محاسبه مي‌شود و مبلغي بيشتري بايد پرداخت شود.

 

پايان:

تا به اي جا، به مواردي که بر تعرفه نظافت منزل اثر مي‌گذارد پرداختيم. اکنون اگر مي‌خواهيد خدمت نظافت منزل تهران، کرج، شيراز و ديگر شهرها را درخواست کنيد، به وب سايت يا اپليکيشن خدمت از ما مراجعه کنيد.

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ایاب,و,ذهاب,نظافتچی,منزل, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 10:23

در سال­هاي اخير نحوه استفاده از انواع خدمات نظافت دچار تغيير زيادي شده است. امروزه بيشتر افراد درصورت نياز به نظافت و انواع خدمات آن، به تلفن­هاي همراه خود رجوع مي­کنند. آنها با جستجو در اينترنت، شرکتهاي خدماتي نظافتي که خدمات مورد نظرشان را ارائه مي­دهند، پيدا مي­کنند. البته گزينه هوشمندانه­تري نيز براي پيدا کردن شرکتهاي خدماتي نظافتي مناسب نيز وجود دارد. حتي افرادي که جستجوهاي پراکنده­اي در اينترنت در حوزه نظافت داشته­اند، مطمئنا با "خدمت از ما" آشنا هستند.

 "خدمت از ما" به­عنوان يکي از شرکت­هاي پيشرو ارائه دهنده خدمات آنلاين، به کمک اپليکيشن خود، نه تنها فرآيند يافتن شرکتهاي خدماتي نظافتي را آسان­تر مي­کند، بلکه علاوه بر حوزه نظافت، ساير حوزه­ها را نيز پوشش مي­دهد. در ادامه زواياي مختلف و نکات مثبت استفاده از اپليکيشن "خدمت از ما" را براي ارتباط با شرکتهاي خدماتي نظافتي و استفاده از خدمات آن‌ها بررسي مي­کنيم.

 

7rvg_2.jpg

 

انتخاب کنيد: نظافتچي خانم مي‌خواهيد يا آقا؟

شما بسته به شرايط خود مي¬توانيد مشخص کنيد که شرکت انتخاب شده براي نظافت محل موردنظرتان، نظافتچي آقا يا خانم اعزام کنند. مسئولان شرکتهاي خدماتي نظافتي معتقدند در روزهاي عادي سال، بيشتر افراد ترجيح مي‌دهند براي نظافت منزل از نيروهاي خدماتي خانم استفاده کنند. قيمت نظافت توسط خانم به دليل تقاضاي بالاتر نيز بيشتر است. البته در پايان تابستان يا نزديک سال نو، درخواست براي نظافتچي مرد افزايش مي‌يابد. کارگران خانم براي نظافت منزل طرفدار بيش‌تري دارند، و کارگران آقا، براي نظافت مشاعات و پارکينگ.

 

مطمئن­ترين شرکتهاي خدماتي نظافتي

يکي از مهم‌ترين نکته­ها در زمان انتخاب شرکتهاي خدماتي نظافتي، انتخاب شرکتي معتبر و داراي مجوز کسب است. بدون شک متخصصان فعال در اين شرکتها، قابل اعتمادتر هستند و شما با خيالي راحت­تر مي­توانيد از خدمات آنها در حوزه نظافت استفاده کنيد.

تفاوتي ندارد به دنبال انتخاب شرکتهاي خدماتي نظافتي در تهران هستيد يا به دنبال انتخاب يک شرکت خدماتي نظافتي کرج. اپليکشن "خدمت از ما" شما را قادر مي­کند تا مجوزهاي شرکتهاي خدماتي نظافتي و پروفايل آن‌ها را مشاهده کنيد. علاوه بر اينها، شما مي­توانيد تجربه­ها و امتيازات مشتري­هاي قبلي شرکتهاي خدماتي نظافتي مذکور را ببينيد تا انتخاب بهتري دشته باشيد.

 

برآورد رايگان هزينه

يکي از مزايايي که "خدمت از ما" نسبت به ساير ارائه دهندگان خدمات آنلاين دارد، اين است که مي‌توانيد قيمت خدمات مختلفي را از جمله قيمت نظافت منزل، نظافت راه پله و نماشويي را مستقيما از شرکتهاي خدماتي نظافتي بگيريد و در آخر متخصص مناسب را انتخاب کنيد. تمام اين موارد به شما کمک مي­کند تا روي تمام مراحل نظافت، از اعزام نظافتچي تا ميزان هزينه، تسلط داشته باشيد و درخواست­تان بدون هرگونه دست­اندازي به­صورت کامل انجام شود.

 

سخن پاياني

اميدوارم در اين مطلب در مورد نحوه ارتباط با شرکتهاي خدماتي نظافتي به­وسيله "خدمت از ما" و استفاده از خدمات آنها مانند نظافت منزل، شرکت و... ديد بهتري به شما داده باشيم. همانطور که در ابتدا گفتيم "خدمت از ما" يکي از بسترهاي قابل اعتماد در حوزه خدمات آنلاين است. درخواست خدمات مختلف در حوزه نظافت، ساختمان، تاسيسات و... از طريق وب سايت و اپليکيشن "خدمت از ما" امکان­پذير است.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,کنید,نظافتچی,خانم,می‌خواهید,یا,آقا؟, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 19:52

بررسي مزايا و معايب کار در تاکسي‌هاي اينترنتي

بررسي مزايا و معايب کار در تاکسي‌هاي اينترنتي

بازارکار در دهه‌هاي اخير کشور به وسيله‌ي متولدين دهه‌ي شصت و هفتاد قرق شده است. اين متولدين جمعيت زيادي را در کشور تشکيل مي‌دهند؛ که مي‌توان گفت با توجه به مسن شدن آنها، در هر بخشي براي برطرف کردن نيازهاي طبيعيشان مشکلات زيادي در کشور ايجاد شده است.

ايلنا؛ از ابتدا زماني که تحصيلات مدرسه‌اي متولدين اين دو دهه به پايان رسيد، براي ورود به دانشگاه با مشکلات زيادي مواجه بودند. بعد از اتمام دوران دانشگاه همه‌ي اين افراد جوياي کار بودند در حالي که زمان فارغ‌التحصيلي اين افراد مصادف بود با تحريم‌ها و به سبب آن افزايش نرخ بيکاري.

از همين رو امروز با توجه به شرايط کاري موجود در بازارکار و از طرفي جمعيت زياد جوياي کار به خصوص در مراکز استان‌ها و شهر‌هاي بزرگ، کار در تاکسي‎هاي اينترنتي بيش از پيش در ميان جوانان طرفدار پيدا کرده است.

حال آنکه با توجه به ترافيک موجود در کلان شهر‌ها و سختي کار بيش از حد براي رانندگان اين تاکسي‌ها و همچنين افزايش استهلاک خوردوي آنها به دليل استفاده‌ي مداوم از خودروها و به طبع کاهش ميزان درآمد اين رانندگان؛ کار در تاکسي‌هاي اينترنتي آيا صرفه‌ي اقتصادي دارد؟ آيا ميزان درآمد شما با ميزان زماني که به آن اختصاص مي‌دهيد، مطابقت دارد؟ پاسخ اين سوالات با شما. ما در اين مقاله به بررسي شرايط لازم براي کار در اين مراکز پرداخته‌ايم، با ما همراه باشيد.

بررسي نوع و قيمت خودرو

در شرايط کنوني و با توجه به افزايش چند برابري قيمت خودروها، چه داخلي و چه خارجي تنها گزينه‌اي که مي‌توان به وسيله‌ي آن به انجام چنين کاري فکر کرد خودرو پرايد است. قيمت پرايد در بازار امروز افزايش فزاينده‌اي داشته است.

در گذشته بسياري از خانواده‌ها با در‌آمد کم توانايي خريد اين خودرو را داشتند و شايد يکي از ماشين‌هايي بود که اصطلاحا افراد بسياري با آن راننده شده بودند. در حال حاضر پرايد به خودرويي تبديل شده است که کمتر کسي توانايي خريد آن يا حداقل توانايي خريد نو و صفر آن را داشته باشد. خودرو پرايد مدل 90 با توجه به قيمت ارز، نسبتا سالم، قيمتي در حدود 28 ميليون تا 30 ميليون دارد.

پرايد مدل 92 با قيمتي در حدود 32 تا 34 ميليون تومان در حال خريد و فروش است و پرايد صفر مدل 98 قيمتي در حدود 45 ميليون تومان دارد. اين بدين معني است که اگر کسي که از دانشگاه تازه فارغ‌التحصيل شده است بايد در حدود 30 ميليون تومان سرمايه داشته باشد تا بتواند در يکي از تاکسي‌هاي اينترنتي مشغول به کار شود و شما بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که امکان اشتغال در تاکسي‌هاي اينترنتي در بسياري از شهر‌هاي کشور امکان پذير نيست.

استهلاک خودرو

با توجه به تغييرات قيمت دلار امروز هزينه تعمير و نگهداري خودروها بيش از پيش افزايش داشته است .هزينه تعميرات و نگهداري وسايل نقليه شامل هزينه خريد و تعويض روغن موتور و فيلتر‌ها است و همچنين موارد مصرفي خودرو شامل باتري خودرو و لاستيک‌ها مي‌شود.

بررسي باتري خودرو

 با توجه به تغييرات در بازار ارز هزينه واردات و توليد باتري در کشور به ازاي هر آمپر افزايش پيدا کرده است و به همين دليل قيمت باطري ماشين نيز طبعا افزايش پيدا مي‌کند. باتري خودرو يکي از حساس‌ترين و شايد يکي از مهمترين موارد مصرفي هر خودرويي است که به دو نوع FM  و LM تقسيم بندي مي‌شود. نوع LM که به عنوان باتري اسيدي شناخته مي‌شود و نوع FM که به باتري اتمي معروف است.

باتري هاي اتمي نسبت به باتري‌هاي اسيدي از ماندگاري بالاتري برخوردار بوده و احتياج به مراقبت آنچناني ندارد اما در برابر ديسچارج‌هاي عميق و زياد، بسياري از مواد خود را از دست داده و عملا کارايي آنها از بين مي‌رود.

اما باتري‌هاي اسيدي يا LM در آب و هواي گرم کارايي بهتري دارد و با اضافه کردن آب باتري مي‌توان از آن‌ها تا مدت‌ها استفاده کرد. باتري‌ها توان ايجاد جريان ابتدايي مناسب براي استارت خودروها را دارند. مدت زماني که طول مي‌کشد تا موتور روشن شود معمولا بين 3 ثانيه تا 13 ثانيه است و باتري تنها براي اين منظور ساخته شده‌اند.

بعد از آن با روشن شدن موتور و شارژ شدن دينام، برق خودرو از دينام تامين مي‌شود. مواردي که ممکن است از طول عمر باتري‌ها بکاهد دشارژ عميق باتري، گرما و وارد آمدن ضربه‌ است. ضربه ممکن است مواد تشکيل دهنده‌ي باتري را جا به جا کند، که اين موضوع سبب بروز اتصال کوتاه در باتري مي‌شود.

با توجه به اينکه باتري يکي از قطعات مهم در هر خودرويي محسوب مي‌شود، اما جاي نگراني چنداني نيست، زيرا با توجه به قيمت آن براي خودروي پرايد، هزينه‌اي که براي خريد باتري مي‌شود حداقل به مدت 2 سال جواب گوي نياز شما است و در طول 2 سال اين هزينه سرشکن خواهد شد.

باتري مورد نياز براي پرايد 50 آمپر تا 60 آمپر است، قيمت اين نوع باتري با توجه به شرکت سازنده‌ي آنها در بازار بين 250 هزارتومان تا 500 هزار تومان بوده و عمر مفيد باتري خودرو در حدود دو سال است.

بررسي لاستيک خودرو

شايد بتوان گفت لاستيک خودرو در کنار موتورآن يکي از ستون‌هاي تشکيل دهنده هر خودرويي محسوب مي‌شود. مواردي که در خريد لاستيک بايد به آن‌ها توجه کرد تاريخ توليد لاستيک، سايز لاستيک، ميزان تحمل بار آن و ميزان سرعت مجاز آن است.

همچنين برند و کشور سازنده‌ي لاستيک از ديگر نکاتي است که بايد به آن توجه شود. در ادامه به مواردي براي نگهداري و آشنايي با انواع لاستيک اشاره ميکنيم که ميتواند در کار در تاکسي هاي اينترنتي مفيد واقع شود.

1- تاريخ توليد لاستيک به صورت يک عدد 4 رقمي که شامل سال و ماه توليد آن است در کنار لاستيک خودرو نوشته شده مي‌شود.

2- سايز لاستيک بايد متناسب با نوع خودرو شما باشد. سايز لاستيک از 165 براي خودرو‌هاي داخلي مانند پرايد آغاز مي‌شود و تا 195 براي اکثر خودروهاي توليد داخل استفاده مي‌شود.

3- بار مجاز لاستيک ميزان حداکثر وزني است که لاستيک‌ها با توجه به فشار بادي که درون آنها است، مي‌توانند تحمل کنند. بار مجاز براي لاستيک‌هاي پرايد با فشار باد 76 معادل 400 کيلوگرم است.

4- سرعت مجاز هر لاستيک ميزان فشاري است که هر لاستيک مي‌تواند به مدت 10 دقيقه با حداکثر سرعت آن را تحمل کند. اين ميزان فشار با حروف الفباي انگليسي مشخص مي‌شود. براي خودروي پرايد اين حرف H است که اگر ميزان بار ماشين و باد لاستيک‌ها استاندارد باشد مي‌تواند تا حدود 320 کيلومتر در ساعت سرعت و فشار را تحمل کند.

قيمت لاستيک مناسب براي پرايد با توجه به شرکت سازنده‌ي آن بين 300 هزار تومان تا 950 هزارتومان متغيراست. عمر مفيد لاستيک چيزي در حدود 90 هزار کيلومتر است. با توجه به کارکرد ماشين بايد بين سال دوم تا سوم نسبت به تعويض لاستيک ماشين اقدام شود.

همچنين با گران شدن تقريبا همه‌ي لوازم و موارد مصرفي اتومبيل، قيمت لاستيک نيز از اين قاعده مستثني نبوده است. حال با توجه به اينکه اين هزينه در طول 2 تا 3 سال سرشکن خواهد شد پس جاي نگراني چنداني نخواهد بود.

مواردي که مورد بررسي قرار گرفت، گوشه اي از قطعات استهلاکي خودرو را هدف قرار داد، اما مواردي ديگر مانند ديسک و صفحه، تعويض روغن گيرباکس و جلوبندي ميتواند خود سبب بروز هزينه به شکل مقطعي شود، با توجه به شرايطي که در بالا به آنها پرداختيم؛ اين سوال مطرح است که آيا کار در تاکسي‌هاي اينترنتي به صرفه است يا خير؟

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : بررسی,مزایا,و,معایب,کار,در,تاکسی‌های,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 21:32

لینک دوستان

خبرنامه